God morgon

God morgon, jag har klivit upp JÄTTE tidigt idag. Har även frukost nu på morgonen med Sanna.
På McDonald's, frukosten var inte så dum där faktiskt.

Igår så myste vi först med en liten fika på Java och lite skvaller.
Sen vandrade vi runt på stan och kikade lite grann, eller stan och stan. Vi kikade i några butiker, jag hittade 2 julgransprydnader som jag ska ha min mini-julgran sen :)

Sen gick vi hem och tog det lugnt, vi pratade om att kika på film och laga mat hemma hos Sanna.
Det blev lite annat, vi hittade ingen film först, så tänkte ta en bio men slutade med en tre rätters middag på helt enkelt istället :)
Åt faktiskt en vegetarisk hamburgare och sen en tryffelchokladkaka med hallon och flädersorbet.
Blev så där proppmätt som jag brukar bli här :)
Sen blev jag kvar då :)

Men jag är nöjd med det även om jag fick gå upp "okristligt" tidigt ;) haha.

Nu är jag hemma i min säng och tänker ta en tupplur i någon timme innan jag börjar med att packa ner mitt liv.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0