Får mig att le :)

Sanna kan verkligen få mig att le med bara en bild :)

Idag har jag jobbat, det var riktigt skönt att alltid ha folk även om det blev drygt att försöka jonglera mellan kassan och golvet hela tiden :)
Men det löste sig med lite hjälp utav Ali.

Imorgon kör jag ett 10 timmars pass sen tänker jag vara ledig i 4 dagar och slutföra packningen samt börja flytta :)
Känner mig extremt nervös nu och tanken på att bo själv känns skrämmande. Men jag blir fan inte av med rädslan genom att bo kvar här.
Ursäkta svordomen.

Nu ska lilla Tessan sova, och ja, jag pratade om mig själv i tredje person :)

Imorgon efter jobbet så satsar jag på att sola lite solarium så jag blir av med spöket som förföljer mig till spegeln varje morgon och kväll :S

Natti Natti :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0