Enligt mig

Vad fan gör jag uppe så här sent?!
Jo, jag var tvungen(enligt mig själv) att titta på The beauty and beast. Missar ju avsnittet vid 22, så jag får titta på det vid 1 :)
Fortfarande kär i serien.

Imorgon så börjar man 16 och kör till stängning. Lite annorlunda schema nuförtiden men det är ganska så lyxigt schema enligt mig :)

Ska väl kliva upp ur min underbart sköna säng och borsta tänderna och ta lite cocilana så jag kan sova ordentligt :)
Jag hoppas att jag har tid att göra något vettigt innan jobbet imorgon.

Saknar Peter, men det känns lite surt att jag inte kan höra av mig lika mycket som förr. Jag kanske hinner dryga mig mot honom ett stund innan jobbet :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0