Eget ställe

Äntligen hemma efter helgens arbetsinsats, ska strax duscha och fixa lite här hemma.
Blir sängen tidigt då man ska på konsert imorgon bitti.
Skulle vilja sova bort hela morgondagen, men sådant lyx kan man glömma...

Har konstaterat att jag får köpa blommor själv, för jag får ju aldrig några utav någon annan :)

Sen imorgon så ska jag ringa om en lägenhet och förhoppningsvis så kanske flyttar jag innan året är slut ;)
Visst jag bli kvar i Tierp men jag får ett eget ställe igen, har längtat så förskräckligt efter det :)
Visst jag måste då börja laga mat varje dag, men det uppväger att få vara själv och kunna bestämma själv vad man ska göra av all tid :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0