Duktig

God morgon, jag var faktiskt väldigt duktig imorse. Jag ringde till några som hade beställt väckning vid 6. Visst jag var döende när jag gjorde det men jag gjorde det iaf :)
Den första var vaken och ute på promenad redan, den andra svarade inte, men jag förväntade mig heller inget svar därifrån.

Jag måste ha varit riktigt full inatt för annars hade jag inte lagt ut den där bilden :) haha.
Tyvärr kommer det bli värre ikväll, jag håller tummarna att Knutte är fri och kan sällskapa mig. Jag vill inte åka iväg själv :S
För ikväll kommer det sluta illa om jag inte har en medbrottsling ;) haha

Jag ska väl kliva upp och fixa lite grejor till mamma och mig. Vi ska slinga håret på mig och mamma ska bli helt blond :)
Jag är nervös för jag vill inte förstöra hennes hår, så jag måste få tag i Knutte idag :)
Sen måste jag väl införskaffa lite dricka inför kvällen.
Öl och cider är det enda jag dricker nu förtiden då jag tröttnat på det mesta :)

Sen skulle jag vilja börja packa ner lite saker för det är inte så många lediga dagar jag har på mig :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0