Drömmer

Det blev en liten tupplur ändå, men bara en timme för sen ringde Erik och väckte mig.
Har tittat på soffor på blocket och det var en som jag föll med Erik lyckades hitta en billigare och nästan likadan så det är ju perfekt :)
Har även kikat på lite grejor på IKEAs hemsida och lekt med olika idéer i köket.
Har även börjat skriva på, inte en utan fyra olika listor på saker som jag måste inhandla eller fixa inför flytten.
Jag ska fjäska för mamma lite grann så vi kanske kan stor-handla lite helgen innan jag flyttar.
Sen så har vi sagt att vi skickar upp sängen och lite annat smått när vi får nyckeln den 4:e och sen så ska allt vara klart på lördagen då jag jobbar samma helg. Sen har jag turen att vara ledig måndag och tisdag så jag kan fixa där så jag känner mig lite hemma :)

Det känns både spännande som fan men också lite läskigt för jag är ju extremt van med att ha människor runt mig hela tiden nu. Sen plötsligt lever jag ensam igen och ska sova själv utan katt. Det kommer bli konstigt, men jag tror katten får vara hos mig under mina lediga helger så jag inte gråter mig till sömns varje natt :)

Men sen så har även jag och Knutte kommit fram till att jag kommer få motion, då jag kommer bo på 3:e våningen :)
Tvätta kommer kännas jobbigt när det sker, för jag får då springa 4 trappor så jag kommer få fina benmuskler ;) haha.
Man får se det positivt iaf :D

Har faktiskt pratat med Peter idag, det var ett riktigt långt och givande samtal. 3 minuter och jag fick veta att tjejen har "leker" med nu är lite för blond för hans smak ;) haha.
Jag hann nämna att jag flyttar iaf.

Nu ska jag nog mysa med min bok en stund och drömma om lite grejor man kan göra i lägenhet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0