Boondock Saints

Ja, kikade på söndags favoriten Perception på 5:an vid 22.
Men sen tappade jag kollen och det blev massa annat strunt innan jag lyckades påminna mig själv att jag har lite att göra imorgon.
Så nu ligger jag till sängs och ska försöka sova så jag orkar kliva upp tidigt annars hinner jag inte med allt.

Mina studier planer är att höja betyget på engelskan min så jag kan studera lite olika språk sen.
Sen tänkte jag försöka få till med matte eller något annat matnyttigt.
Jag tänkte mest bara ha 1-2 kurser i vår då jag tänker försöka baka in det med jobbet. Jag kanske får ge bort något pass till någon behövande. Men jag håller tummarna att jag inte ska behöva det :)
Men få lära mig lite grejor och kanske anstränga huvudet känns väldigt skönt. Jag älskar att lära mig nya saker och jag har alltid varit så. Jag behöver ett jobb som utmanar mig dagligen, som får mig att använda huvudet. Så det är dags att börja ordna det :)

Men nu ska jag sova, samt jag var tvungen att ta cocilana igen då min hals känns för jävlig, så jag kommer somna snart och förhoppningsvis inte hosta så mycket inatt :)

p.s. Är det någon som har filmen Boondock Saints att låna mig? Jag är extremt sugen på SNYGGA irländare som hatar orättvisor :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0