Alkohol

Ojdå, datumet till inflyttningen flyttades, jag kommer kanske få tillgång till lägenheten redan den 4 :)
Så det betyder att jag har 2,5 vecka kvar tills det är dags att röra på arslet ordentligt.
Jag måste börja packa så snart som möjligt, för det kommer annars bli halvdant alltihop :)

Jag är så jäkla glad :D

Men idag så har man jobbat några timmar sen körde jag hårt på att dricka ikapp mamma, Erik och Micke. Men Micke slocknade efter en timme och sen efter 2 timmar så gav mamma upp. Sen så begav jag mig till Linda på jobbet och lilla Erik kröp i säng med mamma :)
Nu tänker jag sova för jag har inte druckit bra... vilket kommer sluta med att jag är jäkligt trött imorgon.

God natt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0