2 veckor

Ja, idag så har man varit iväg till gamla uppsala med Sanna, på Fullerö handel och kikat på en MASSA grejor.
Jag hittade en krans till dörren, en julstjärna med fot till köksfönstret och sen lite ljushållare, lotusformade i olika färger och lite olika storlekar.
Jag är nöjd med mina inköp.
Sen så har vi käkat lite mat på brorsans, skulle ha skippat efterrätten märker jag nu :)

Ska gå över till Knutte om ett tag och titta på när hon julbakar och mumsa lite på resultatet och lite glögg på det blir nog inte helt fel :)
Jag är inte så jätte förtjust i glögg men i en liten mängd så kan jag dricka.
Imorgon så ska jag fortsätta packa ner mitt liv.
Mina dagar nu i 2 veckor kommer bestå i att titta på inredning och planerar hur jag ska ha det. Samt packa ner allt och inhandla nödvändiga saker :)
Jag behöver tack och lov lite tid att få ordning på allt.

Nu ska jag försöka få tag på Knutte :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0