Väntar

God förmiddag världen :)
Idag är det en bra dag, jag har bestämt mig att jag är inget offer som någon kan leka med och sen bara tro att allt är okej.
Jag är fan stark, envis och jag bestämmer fan över mitt eget liv.
Så ni som försöker trycka ner mig, kan fan skita på er!!
Jag är inte och kommer aldrig bli en lätt match.

Men nu ska jag väl avklara några telefonsamtal och sen så blir det jobbet i några timmar :)

Det är så härligt varmt ut idag och jag njuter även om jag blir tokig utav den här värmen också ;)
Det är lite väl varmt för att falla mig i smaken då jag jobbar i jeans :S haha :)

Men nu sitter jag och väntar på att morfar ska bli klar på toaletten så jag kan få den :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0