Utrotning och förlikning

Jag verkar fortfarande ha sjuka idéer i skallen, fast jag har försökt utrota dem.
Alltså det här med att vakna 4 timmar efter att jag har klivit i säng och vilja kliva upp och börja röja :)
Men jag har lärt mig att vända andra kinden till, i detta fall ryggen :)
Men nu måste jag kliva upp annars blir jag väl extremt seg istället.

Idag ska jag visst på dejt, som det är planerat iaf.
Men vi får väl se :)

Bästa kompisen Peter fick nog fläng inatt, förhoppningsvis så förklarar han sig idag :)

Det kan visst hända massa grejor under nätterna ;)

Nej, nu tänker jag kliva upp och vara lite social med mormor och morfar och samtidigt käka lite frukost :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0