Ute i god tid och vilse i skogen

Den här veckan så fyller många av mina närmsta år.
Knutte och A fyller på torsdag och sen på fredag så fyller Alex.
Det är ju synd att jag jobbar så jag kan inte fira dem alla riktigt ordentligt, men lite kramar och pussar för de stå ut med ;)

Nu sitter jag iaf på tåget mot stan och obehaget, är verkligen INTE motiverad.
Men det är ett nödvändigt ont så bara att knipa ihop och stå ut.
Jag åker kanske in lite för tidigt, har första mötet halv 12, men jag är lite osäker på var i stan det ligger så jag tänkte vara ute i god tid. Samt det här mötet är inget jag bör missa heller.
Nästa möte är kl.13, så jag har lite tid däremellan att ta mig över hela stan och kanske komma i tid :)
Bara hålla tummarna att jag inte går vilse.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0