Uppe med tuppen

Ja, jag är verkligen uppe vid den här tiden :S
Eller jag klev upp redan klockan 7, det kommer kännas inatt då jag slutar 2.
Men jag är så jävla taggad inför kvällen så det kryper i kroppen :) hehe.

Jag har letat upp en resväska, men jag tror inte den kommer funka då det är en tygväska. Så jag skriva till morbror(om du inte läser det här) och fråga om jag kan låna hans lilla väska :)
Jag behöver ingen stor väska då jag bara ska vara borta i 4 dagar och det kommer vara varmt. Så det gäller att ha tunna och lätta kläder på sig :)
Snacka om bästa tiden att åka nu, en varm och tung helg på jobbet och sen så är man i värmen och skiter i allt förutom att ha kul :)

Man kanske ska växla pengar också, blir svårt annars :)

Nu sitter jag iaf på tåget mot stan IGEN, jag är mycket i stan denna vecka.
I tisdags var jag i Uppsala och i onsdags så var jag i Gävle och nu är det fredag och jag är på väg till Uppsala ännu en gång.
Men denna gång så ska det bli ett väldigt kort möte, för jag tänker inte finna mig i att sitta där halva dagen för något.
Jag har ju ett jobb att sköta och jag vill ha den här grejen överstökad innan jag sticker på söndag-måndag :)

Har letat rätt på kläder inför resan och det gäller nu bara att packa ner dem :)

Ojdå, jag upprepar mig nog :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0