Underbart samtal, tider, latmaskar

Morsning gott folk, jag har sovit piss lite, men natten var ändå underbar :)
Fick ett underbart samtal vid 1 och efter det så sov jag med ett lättare hjärta då :)
Lite svårt att somna om men totalt värt det :)

Jag ska väl kliva upp och fixa mig inför mini resan till Bäcklösen :)
Denna gång så ska jag se till att ta rätt tjock tröja på mig, behövs en med öppning där fram så jag kan vända den bak och fram. Det blir lite svårt för Johan att tatuera annars :)

Jag är fortfarande besviken på mig själv för att jag satte upp tiderna till allt så knasigt denna vecka :)
Men morgondagens tid "kanske" kan skjutas fram en bit, håll tummarna :)

Nej, nu får ni också allt kliva ur sängen och beger er till jobbet, skolan eller vad ni gör om dagarna :)
Kan ju inte ligga och lata sig hela morgonen ;)


Kommentarer
Postat av: sanna

SV: Ja jag gillar också äldre modell på badkaret men så jäkla obekväma tycker jag. Så tänker mig mer in kaklat badkar.Vit är ju alltid snyggt. funderat på vitt större kakel och beige mosaik golv typ :P

2012-05-09 @ 11:26:36
URL: http://frokensanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0