Trött

God morgon världen. Jag är totalt slutkörd idag, skulle vilja fortsätta sova. Men det får man ju inte idag.
Man brukar bli trött efter en arbetshelg och denna helg så har jag ju även sovit lite för lite :)
Men det har ju även varit lite positivt ;) haha.

Nu är frågan om man ska kliva ur sängen, har en halvtimme på mig att klä mig och sminka mig det bör jag nog kunna fixa.
Men orkar... är för trött för att vilja bry mig.

Men okej, jag får sova inatt som kommer så det är ju okej. Kanske sover ikapp några timmar då :)
Man ska ju tänka positivt säger man, kanske är svårt när man är trött eller dödssjuk men annars så :)

Nej, jag måste ju kliva upp nu, usch...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0