TAGGAD!!

Okej, jag hoppas hela jävla Tierp taggar inför imorgon(fredag) kväll ;)
Adam Tensta gästar Brorsans med Crazy Fresh och DJ Silence.
Det kan bara bli en totalt lyckad kväll då vi har förberett hela veckan inför denna kväll, men även några dagar förra veckan :)
Jag är iaf taggad som fan, det är så jäkla illa att jag fan dansade i lokalen några svängar ;) hehe.
Då är TT taggad till tusen!!

Men imorgon blir det ett snabbt möte i stan innan arbetshelgen. Med tanke på allt jäkla som ska hända samma vecka så har jag lovat Mossi att jag hoppar in så fort det behövs under sommaren.
För jag en sån där konstig person som hatar att ta ledigt och inte kunna jobba då det är min tur.
Men jag tänker iaf gottgöra det :)
Samt jag hoppar ju självklart in så fort det behövs annars också, jag är lite av en konstig person som inte har något liv utanför jobbet ;)

Nu har jag ju A som jag kan träffa när jag inte har något annat för mig.
Men nu i slutet av juni så sticker han till Marocko en hel månad och jag kommer då troligen jobba ännu värre, bara för att få tiden att gå och sen så blir jag förhoppningsvis klar med halva tatueringen då ;)
Vill kunna fokusera på nästa grej i höst, så jag är bara ute efter att slutföra den nu :)

Nej, nu tänker jag sova. Ska bara skicka ett retsamt sms till A innan jag sover så. För vi kommer inte ses på 1 vecka nu ;) hehe.

BARCELONA!!!! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0