Summering av dejten

Nu är man tillbaka hemma, har haft det riktigt mysigt :)
Det gäller nu bara att lyckas somna om, somnade på tåget hem.

Det började med en kopp te hemma hos honom, sen så rörde vi oss mot tåget.
Vi stannade en snabbis på McDonalds för lite mat i magen kunde inte skada :)
Vi gick sen och bowlade och drack lite öl och cider.
Efter det så blev det bio, såg filmen Battleship, jäkligt bra film enligt mig.
Jag hade varnat honom innan att jag är lättskrämd, och jag hoppade till flera gånger under filmen.
Vi kan ju säga så här om hela kväll, jag vill ha en revansch på bowlingen ;) så vi kommer nog ses igen :)

Men nu tänker jag faktiskt sova och försöka låta bli att tänka på utomjordningarna från filmen ;) haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0