Summan av gårdagen=illamående

Ja, nu lever jag igen.
Ligger på sängen och tittar på Champions League, har precis ätit lite mat.
Det har tagit hårt idag, åt en halv kycklingrulle tidigare idag, sen matstrejkade jag i några timmar.
Illamåendet har fortfarande inte gått över.
Åt faktiskt en god pastarätt nyligen, pasta med mozzarella, cocktailtomater och spenat :)
Det var gott, men jag var tvungen att tvinga ner det.

Tittar ju på fotboll(igen), men denna gång är jag själv så jag kan titta och drömmer mig bort i DV Mode tidningen samtidigt :)
Så underbara kläder och skorna kan nästan få mig att dregla och jag har blivit förälskade i Louis Vuitton väskorna :)

Ska väl ta en maraton kväll med The Fast and The Furious boxen, skulle vilja ha något gott till detta, men nästan allt får mig att hulka.

Så det blir att bädda ner sig i sängen och aldrig kliva ur igen.

Men jag kanske ska berätta lite om gårdagen, vi började med dricka här hemma hos mig med Fia och Carro(gästbloggaren). Sen så kom A och hans morbror över och tog någon öl. De gick sen hem till A och fortsatte där, vi blev kvar, men bestämde att möta dem lite senare hemma hos A.
Alex, Freddan och Mio kom över till oss och myste en stund när vi satte ute på baksidan. Sen när de gick så bestämde vi oss för att gå över till A och dem, det blev en öl där och sen så vandrade jag och Carro vidare till Brorsans, Fia möttes oss därnere med Mulle.

A och hans morbror kom vid 12 tiden, och jag fick någon knäpp och dansade faktiskt, inte riktigt vad jag önskade att höra sen när jag snackade med dem på jobbet :)
Efter stängning så gick jag hem med A och hans morbror, skulle ta någon öl och sen skulle jag hem till mig.
Det blev väl en mun öl sen spydde jag galla :S
Trevlig syn?! :) haha

Det blev att jag slocknade och det vara all alkohol som gör att jag mår pyton fortfarande.
Men man vet ju aldrig.

Äsch, ni har fan fått veta mycket nu. Nu skiter jag i det här och glor på teven istället.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0