SKJUT MIG FÖR FAN!!

Skjut mig för fan!
Man brukar ju inte låta djur plågas, men människor ska fan få lida.
Jag ställer en frågan till omvärlden.
Vad för nytta gör den här jävla mensvärken?
Jag har aldrig kommit på något så fruktansvärt plågsamt kan vara bra för en. Tortyr kanske är bra om man vill ha ut information av någon, men mensvärken är fan bara onödig.
Usch, vill inte vara med längre, så SNÄLLA skjut mig!!!!

Ska försöka tänka på annat, jag har varit ute på jakt efter ett par shorts, har ju 2 stycken från förra sommaren. Ett par trekvarts och ett par lite kortare. Jag är inte riktigt för shorts, men man kan ju knappt använda något annat när det är varmt.
Tyvärr hittade jag inte något som jag trivdes med, förutom ett par, de hade den här höga midjan som jag älskar, men tyvärr så var de så extremt korta istället. Jag vill ha lite längre som kommer ner en bit på låren och ändå har den där höga midjan :)
Men jag hittade en riktigt fin tröja som jag ska ha med mig :)
Sen massa fina armband som jag bara inte kunde gå utan ;) haha

Nej, nu måste jag sluta, måste leta upp min riskudde. Kan inte ens ligga raklång längre :S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0