Skitsnack

Ja, jag glömde meddela att jag och mamma har återvänt från sommarstugan.
Med lite nya kunskaper i bagaget också ;) haha.
Trodde aldrig att jag skulle behöva lära mig att släcka en eld, men tack och lov så är jag tillräckligt smart så jag faktiskt lyssnade på läraren i skolan ;) haha

Det första jag gjorde när jag kom hem var att duscha och fan vad skönt de var :) jag MÅSTE ha varmt vatten att tvätta mig i annars blir jag tokig, eller tokigare kanske man ska säga.

Det var riktigt jävla kul där nere i stugan, det var väl mindre kul då jag blev så jävla skrämd av djuren i skogen att jag kutade över hela gården i storstövlarna :) haha.
Jag är mörkrädd och jag har en sån livlig fantasi att jag fan knappt vågar gå på toaletten mitt i natten :)
Jag håller mig hellre i flera timmar.
Lite knasig är nog ;)

Nu ikväll så blir det en film, Hysteria, handlar om hur den första vibratorn uppfanns ;) haha. Det kan blir kul.

Sen så sover väl jag gott.
Jag vill egentligen sova redan nu, men det är nog lite väl tidigt för det :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0