Rör på rumpan!!

Nu får tjejerna allt komma :)
Jag är inne på mitt tredje glas vin och de gör att det kommer bli svårare och svårare för mig att laga mat sen ;) haha
Men allt är förberett iaf, tallrikar, bestick och vinglas är framplockade :) till och med maten är såklart som färdig bara att stoppa in i ugnen och vänta :) hehe.
Och det tar ju ca 10-15 minuter, så jag SÅ avancerad matlagning för mig idag ;)

Är sprudlande glad och är på ett riktigt party humör, synd att det är bara torsdag, skulle vilja göra detta till en utekväll också :)
Men jag är så nöjd så länge tjejerna kommer över och snackar lite skit :)

Som jag sa tidigare, jag har ett helt underbart liv och är nöjd med det, visst kärleksfronten kunde ju ha varit lite mindre komplicerad men A är underbar och jag vet av hela mitt hjärta att jag aldrig kommer få mer än vad jag redan har.
Men jag tänker som fan njuta av det lilla jag kan få :)
Får inte vara dum, då kan man ju bli något så sjukt som polis eller lärare ;) haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0