Rockabilly, smärta och marknad

JLT(John Lindberg Trio) har släppt ett nytt album, Hell of a ride.
Håller just nu på att lyssna genom det, rockabilly stucket är väl det skönaste att lyssna på när man är lite smått seg och försöker tagga inför massa smärta imorgon ;) haha

Det har varit lugnt på jobbet idag, har haft lite gäster utspritt hela dagen, det är synd att se flesta vill komma så sent på kvällen, då vi börjar städa undan och så.
Men det funkar ju såklart :) även om det är lite surt ibland.

Okej, fan att jag har planerat in så konstiga tider med allt denna vecka. Jag vill ha tid för annat också, men det kommer nog aldrig bli som jag vill om jag fortsätter så här :) haha

På torsdag så har vi marknad här i Tierp, jag SKA ha min sockervadd, sen så bryr jag mig inte så mycket mer om marknaden ;)

Nej, nu tänker jag faktiskt borsta tänderna och sen så sover jag gott :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0