Redovisning och dystra tankar

Jag var så extremt seg tidigare så jag "redovisade" inte riktigt min dag :)
Knutte och jag vandrade runt på marknaden, jag hittade en underbar keps i leopardmönster :) sen fortsatte vi vandra runt och prata strunt och livsviktiga saker.
Det resulterade i en t-shirt med en stor leopard på fram och baksidan.
Sen en kopp te på jobbet och vi provsmakade den nya desserten :)
Riktigt mumsig.
Men tillslut så gav jag upp och gick hem istället :)

Nu ligger jag och glor på teve och tänker på framtiden och allt som det innebär.
Det finns stunder då jag faktiskt tappar tron på en ljus framtid för min del.
Jag skulle också vilja ha ett liv med någon, men hur länge ska jag testa det med andra och inte få det att funka?
Just nu är det lugnt, men kommer det funka eller ska jag fortsätta testa eller är det mitt "öde" att leva ensam och bli en riktigt arbetsnarkoman?
Usch vilka dystra tankar men man måste väl ha dem också någon gång...


En bild på mina inköp :)
Visst är de fina? ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0