Öl, jordgubbar och längtan såklart

Sitter och tittar på 112- på liv och död och dricker öl och käkar jordgubbar och chokladkakor :)
Medan A snackar i telefonen och dricker öl ;) haha

Men nu längtar jag bara till Barcelona och varmt väder, vita stränder och massa sevärdigheter :)
Sen vilan är inte överskattade heller, behöver komma ifrån riktigt ordentligt nu :)
Har tröttnat på den här världen :)

Min tillvaro här i Tierp är lite knasig just nu, men jag överlever ju :)

Imorgon så blir det mat och lite vin med Sandra och Fia :)
Behöver en helkväll med massa skit snack med dem nu, och lätta på mitt hjärta också :)

Äsch, nu får fan det gå fortare, orkar inte vänta i 12 dagar ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0