Nyfiken?!

God morgon :)
Idag är man så där lagom seg, skulle vilja sova en stund till men hinner ju inte duscha och fixa mig då tyvärr.
Så det är väl lagom att kliva upp nu då och börjar piggna till.

Snacka om att bli lätt berusad inatt, en cider och jag kände mig lite smått vimsig när jag kom hem. Inte så lyckats ;) haha

Alltså, fan vad jag längtar tills den 28:e nu :)
Bara 2 veckor kvar tills vi har Adam Tensta här och samma helg så är det EM på Arenan och Mors dag. Så det kommer vara smockat med folk på jobbet och sen direkt efter på måndags morgon så åker vi :) fy fan så skönt!!
Det blir att sova på flyget annars däckar jag nog på något konstigt ställe :) och det är inte precis lyckat, men skulle heller inte förvåna mig ;) haha

Nej, fan nu kliver jag ur min sköna säng, vill verkligen inte men måste väl om jag ska hinna träffa Ahmed en snabbis också ;) haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0