Majbrasa, vin och styrka

Nu ger vi upp för idag, vi har fan eldat upp halva bohanget här nere :)
Tyg brinner fint det ;) haha

Mamma och jag fortsätter med ölen och vi går väl snart över på vinet.
Imorgon så fortsätter vi att plocka bort och städa.
Pontus, min sysslings son, har varit jätte duktig och hjälpt mig att riva altangolvet på lilla stugan.
Om 2 veckor så bygger vi nytt plus mammas och mitt dröm soldäck :)
Det ska bli så härligt att kunna lägga sig där och bara njuta av solen och någon god drink ;)

Nu väntar jag på att majbrasan ska brinna ut och mamma håller på att elda i kamin så det råa i huset försvinner, så man kan sova gott :)

Mamma håller på ordna en bädd av kol på min majbrasa ;) haha.
Någon som vill gå på glödande kol och visa sitt mod och styrka? ;) hehe


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0