Lite panik först sen så är man uppspelt igen

Jag fick lite panik nyligen, jag visste inte hur det låg till med resväskan som jag ska låna av morbror.
Skrev till honom och frågade och precis direkt efter så går jag på toa och upptäcker den utanför min sovrumsdörr troligen har han varit förbi med den på morgon när jag sussade :) hehe.
För imorgon bitti så plockar jag med mig resväskan till jobbet.
Det blir liksom att åka nästan direkt efter jobbet :)

Shit alltså, vi åker snart!!! :D
Så jag måste packa nu, jag har lite problem vilka kläder som ska med. Alltså tröjorna. Jag har redan bestämt mig när det gäller skorna :)
Shortsen är ju även avklarade. Det är bara t-shirts och linnen kvar att fixa fram. Och av dem har jag massor så det är ju lugnt :) hehe.
Men nu kan jag sova en stund till ju.
Mina ögon svider lite så jag har nog sovit lite för lite inatt... men jag hade det underbart iaf :)

Kvällen/natten på jobbet var också skoj. Adam Tensta kom på lite sent bara tyckte jag och många av gästerna.
Vet inte riktigt varför men det var det enda negativa med det hela.
Sen så hade man några dryga gäster, men dem finns alltid där. Inget man kan göra åt, blir det för mycket så säger man ju bara till. Fyllan var inte så extrem igår, det var ju några som fick gå men inte som det brukar kunna bli.
Men annars var kvällen jäkligt lyckad :)

Nä, nu sover jag en stund istället så jag inte somnar på jobbet idag ;) haha.


Kommentarer
Postat av: Jenny

Jo verkligen trist att han kom så sent! Men bättre sent än aldrig :)

2012-05-26 @ 22:58:37
URL: http://ranushorna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0