Komsi komsi

Jag är äntligen klar i stan, nu så vill jag tillbaka till jobbet fortast möjligt.
Måste tyvärr hem en snabbis och hämta arbetskläderna kan inte riktigt jobbar i ljusa jeansshorts :)
Men skönt är det iaf nu :)

Alltså fuck vad jag är taggad inför ikväll.
Bara bra musik körs i mina lurar just nu, så man kan ju inte bli annat än taggad ;)
Bara 3 arbetsdagar sen så ligger vi på stranden och skiter i er här hemma ;) haha

Sorry, inte meningen att vara så grov i orden och så skadeglad, men jag behöver verkligen komma bort och jag kan inte vara något annat än glad :)

Men 25 minuters väntetid kvar tills tåget är här och det går mig på nerverna... Komsi komsi lilla tåget ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0