Kaboom

Ja, vad ska man säga om dagen?
Vi har haft gäster sen vi öppnade 12 imorse :)
Det blev lite lugnare efter 22, det uppskattades lite grann. För då hann Linda och jag förbereda lite grann.
Så vi överlever en rusning imorgon :)

Jag behöver sova, men jag är lite uppspelt.
Om ett dygn precis så sitter vi på Arlanda och väntar på flyget :) hehe.
Så det betyder att det inte är så långt kvar tills vi ligger på stranden och gottar oss :)
Fy satans vad jag är glad för att vi kommer iväg.
Jag dansar och sjunger en jävla massa hela tiden, det måste bero på att vi kommer ifrån Sverige och allt skit som finns här.
En mini semester, jag kanske ska försöka göra det oftare ;)

Nej, jag bör nog försöka sova. Har en fullspäckad dag på jobbet imorgon :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0