Jobb, tattoo, hålla sig

Ja, dags att sova kanske ;)
Har tjattrat med bordellmamma ett tag, måste ju lätta på allt och snacka lite skit :)
Imorgon så blir jobb, som vanligt på tisdagar ;) sen så har jag tid att fortsätta med tatueringen på onsdag, börjar bli lite nervös igen men inte som sist.
För nu är det bara fortsättningen och inte ett startskottet :)
Det roliga är att jag redan har planerat nästa tatuering, men det kommer ta tid innan jag gör det :)
Nästa kommer faktiskt inte vara så stor, så ni kan andas ut lite grann :)

Har börjat lyssna på Nicki Minaj, gillar hennes låt Starship. Lite småskön :)

Men nu tänker jag fan inte uppdatera något mera idag, så ni får hållas till imorgon ;) haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0