Jätte mätt, panik-packa och en liten längtan

Alltså fan, vad jag är mätt nu.
Från att knappt kunna äta överhuvudtaget till att lyckas smälla i mig 2 stora måltider på 4 timmar :)
Men det är lugnt, jag svälter tills imorgon kväll nu ;)

För imorgon så blir det middag med Carro i Gävle.
Saknar faktiskt lilla gumman, samt jag behöver komma bort från Tierp så mycket som jag kan nu.
Och om 6 dagar så ligger jag på stranden eller sitter och smuttar på en drink med de bästa tokstollarna som någonsin har funnits :) hehe.
Längtar som fan dit, ska väl kanske packa min väska nu imorgon innan jag sticker till Gävle.
Annars får jag panik-packa i helgen efter jobbet ;) haha
För på söndag kväll efter jobbet så börjar vi smutta på något gott ;)
Sen så kör vi fullt ut i några dagar :D
Alltså shit vad jag längtar.

Ja, just det. Var ju iväg och käkade en sallad med en gammal killkompis från Torsåker, han var på väg till en kurs som skulle hållas i Södertälje imorgon.
Så han tänkte stanna till och snacka och ses lite igen, det är över 1,5 år sen vi sågs sist.
Sen blev det lite komiskt då vi säger hejdå utanför jobbet.
Freddan(Mio's pappa) står utanför och ska precis in och handla lite mat åt familjen.
Så jag följde med in igen och hjälpte Freddan att fixa mat åt Alex, hoppas hon gillade mitt val :)

Nu tänker jag INTE gå tillbaka till jobbet mera idag, det får fan vara nog nu :) haha.

Ska sova lite middag nu och A slutar jobbet om några timmar och jag vill gärna hinna träffa honom innan Barcelona.
Så jag får passa på nu när jag blev ledig :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0