Jätte långt

Okej, okej. Jag får väl be om ursäkt för att jag inte skrev något inlägg igår kväll eller imorse.
Men som ni kanske har sett på fb så dog min telefon igår kväll och sen när den väl vaknade till liv så var jag så där lagom klantig och slog fel pin-kod tre gånger :S
Var riktigt jäkla glad på mig själv då, blää...
Men imorse så hittade jag puk-koden efter en halvtimmes letande och sen så kastade jag mig bara in i duschen för att jag skulle hinna med allt innan jobbet.

Lunchen var riktigt fin idag, nästan 100 lunch och sen så rullade det på med folk hela kvällen :)
Så jag har hållit mig sysselsatt iaf.

Nu ska jag väl göra ett allvarligt försök till att sova, det känns som att det är dömt att misslyckas, men försöka ska man alltid.

Imorgon har jag tagit ledigt då jag har lite möten att avklara i Uppsala.
Så det blir en tidig morgon och sen så hoppas jag på att allt avklaras snabbt.
Är inte så jäkla motiverad att stanna i stan imorgon.

Jag är kanske lite off, men mitt huvud fungerar inte, mina överarmar gör ont och jag mår fortfarande illa.
För att jag ska kunna äta så kastar jag i mig maten och sen håller jag tummarna.
Jag har lyckats behålla allt jag har stoppat i mig, iaf igår och idag :)

Ja, just det. Igår så hade jag en kväll med Carro och David och Krille hemma hos David.
Jag lagade lite mat till mig och Carro sen så kikade vi på Constantine på 4:an. Killarna kom efter ett tag och stojade runt.
Jag gav upp och sova redan vid 1, fick dela sängen med Carro :)

Hade tänkt åka till Carro i Gävle efter jobbet idag, men tyvärr så orkade jag inte skynda mig hem och sen till station.
Kände mig lite lat och konstig, så jag satsar på min egen säng inatt :)

Nej, nu har ni fan fått ett lång inlägg så njuta :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0