Hemligheter, tungt arbete och glädje

Det finns ca 3 personer som vet om vem jag dejtar för tillfället och jag skulle gärna vilja hålla det på en privat nivå än så länge.
Det kommer upp så många jäkla frågor annars, jag besvarar dem när jag känner för det :)
Samt det är kul att hålla folk nyfikna ;) haha

Men nu ligger jag iaf i sängen och tänker sova ett par timmar innan man ska upp och göra någon nytta igen :)

Som vanligt så blir det 12 timmars pass i 2 dagar, alltså jag jobbar ett helt dygn på 2 dagar om räknar på så vis :) haha
Det roliga är att jag hör så ofta folk klaga på sina arbetspass som består utav 8 timmar, så lite som 8 timmar består inte ens mitt kortaste arbetspass utav :)
Samt man jobbar ju för att få in pengar så man överlever och kanske kan leva livet lite grann :)
Så varför klaga när man faktiskt får göra rätt för sig?!

Visst jag kan tycker det är väldigt tungt ibland att jobba men oftast beror det på att jag har jobbat mer än halva dygnet då och kanske i flera dagar också :)
Men då drömmer man bara om ledigheten som kommer att komma, det är så man orkar för det mesta och sen att man har en bra arbetsplats såklart.
Om inte så bör man nog leta efter ett nytt ställe :)

Äsch, nu säger och lilla katten, Grabben, god natt och vi önskar alla en bra start på måndagen och veckan :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0