Full och totalt fucked up

Jag är FULL!!! ;) haha
Fia och jag kanske drack lite för mycket för att vara en torsdag ;) haha. Men det skiter vi fullständigt i, vi ville supa bort alla dåliga minnen och bara njuta av livet som det är :D

Imorgon så blir det att testa nya menyn på jobbet med bordellmamman(Fia) och kaxiga slaven(Linda) :D
Ska dit vid 3 om jag kommer ihåg rätt.
Men jag kan inte lova att jag själv kommer dit precis till 3, vill helst träffa A en snabbis innan dess. Kan inte vara utan sex hur länge som helst ;)
Fuck, jag är fan väldigt full nu.

Jag skulle inte säga/skriva sådana här saker annars ;) haha.
Ha tålamod med mig denna tid, jag är smått blåst nu ;)

Okej, jag bör nog säga god natt nu annars kommer jag sabba så förskräckligt för mig själv :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0