Full och stora problem

Ja, jag är lite smått berusad.
Det blev några glas vin(4) och sen 1,5 drink på det :)
Jag lovar, jag behöver inte mera för att bli full.
Annars så brukar jag behöva dricka nära på en liter vodka innan jag reagerar :)
Denna reaktion kan bero på att jag inte dricker så ofta som tidigare :)

Ikväll fick jag någon jävla fläng och gav ut mitt nummer till någon som jag kanske skulle ha låtit bli.
Men jag kände "varför inte?" så jag svek mitt eget löfte och gav ut numret.
Annars ger jag bara ut det till speciella personer...

Jag ska väl tvätta av mig och sen krypa i säng nu, men orka resa på sig ;) haha
Nejdå, jag är fan starkare än så.
Vi hörs nog imorgon, eller ska man säga om några timmar? ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0