Fucking sömn

Jag var rädd att inte vakna i tid idag, jag kan säga att det inte har varit några inga problem där.
Mormors telefon fick ett fnatt vid 7 tiden och ringde mig och sen mamma direkt efter. Jag lyckades få av skiten genom att vara riktigt duktig och kliva ur sängen ;) haha.
Sen så somnade jag om, så skönt :)
Sen så ringde David vid 9, så jag fick nästan 2 timmars sömn där emellan, om man inte räknar med att jag vaknade då några killar tappar något plåt-aktigt här ute på gården så jag nästan hoppar ur sängen :S
Sen så var det bara lillebror som väckte vid halv tio.
Jag lovar att jag är FAN vaken och kommer inte försova mig nu.
Nu tänker jag kliva upp och äta lite frukost med mormor och morfar innan jag beger mig ut, jag säger bara så här.
Tack och jävla lov för solglasögon, för fan vad jag är trött idag :S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0