Fortfarande lullig

Ojdå, jag var visst lite vrickad igår ;) haha
Men jag hade jävligt kul och jag tror att jag fortfarande är lite berusad :D
Sitter faktiskt och käkar frukost, det händer väl 1 på 10 att jag käkar frukost :)
Så var nöjd nu mamma!

Som jag skrev tidigare igår natt, vid 3 så ska vi träffas på jobbet och käka lite mat :)
Sen så blir det väl några öl och några glas vin innan denna kväll är över ;)

Stackars lilla A hade problem att lämna sängen imorse då han vill stanna kvar och mysa. Men han är ju tvungen att jobba stackarn, själv ska jag försöka låta bli att skriva till honom och reta honom ;)
Men jag tycker synd om honom, stackars får aldrig riktig sova när han är med mig ;)

Ojdå, jag blir mer och mer säker på min sak, att jag fortfarande är berusad :D haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0