Försök att vara stark

Att vara stark är något jag vill vara såklart, men jag har mina stunder då den totala hopplösheten slår till och jag inte orkar mera.
Men för att inte fastna där så tänker jag på min underbara familj och mina vänner som ställer upp i vått och torrt.
Jag har det så jäkla bra så det finns ingen anledning för mig att gräva ner mig.
Men jag behöver väl de där stunderna av hopplösheten för att kunna uppskatta det som är bra i livet.
Ganska så logiskt kanske.

Nu funderar jag på om jag ska byta om och göra mig lite fräsch...
Det är flera timmar tills jag ska åka men jag har inget annat bättre för mig. Eller så slöar jag i sängen någon timme ;)

Det var härligt att träffa A igen, det var några dagar sen vi sågs och vissa orosmoln skingrades efter natten.
Så nu kan man andas ut och bara fokusera på nuet igen.
Det är ju det enda som får mig att fungera för tillfället.

Carro har hittat en restaurang till kvällens ära, det blir väl en överraskning och jag är som vanligt väldigt nyfiken av mig :D hehe.
Ska bli skönt att komma bort lite grann, sen så är det bara 4 arbetsdagar kvar att köra innan vi sticker :)
Längtar som fan, skulle vilja träffa A igen innan dess.
Men man kan ju inte få allt här i livet :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0