Förkylning, planer och slöar till det :)

God morgon :)
Visste ni om att en förkylning på musen är detsamma som mens? ;) haha
Det var fan det roligaste jag har hört iaf :)
Sen alla små kommentarer på fb efteråt, det finns sjuka människor därute ;)

Idag så ska jag fixa och dona här hemma så det är någorlunda fint och städat då tjejerna kommer runt 4 tiden.
Ska även ordna fram lite efterrätt, har halva efterrätten fixade iaf ;)
Frågan är om jag ska fixa till baksidan så vi kan sitta där ute eller om det kanske är för kallt för det idag.
Men man kanske kan ta fram filtar och ändå sitta ute ;)
Får se hur jag gör :)

Jag tänker faktiskt ligga kvar i min säng och dra mig någon timme till, jag är ledig och jag måste inte kliva upp på en gång, så jag skiter i det här och slöar ett tag till :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0