FJANT!!

Seg, slutkörd, uttråkad och allmänt less på det mesta.

Jag behöver ett miljöombyte, man kanske ska satsa på att emigrera till varmare breddgrader för gott?!
Försökte få hjälp av Peter med beslutet om vart, men han bara undrade varför jag skulle flytta om det jag älskade fanns kvar i Sverige.
Min familj är mitt allt, men jag måste röra på mig någon gång.

Så nu vill jag att ni hjälper mig, ska jag sticka iväg till Italien, Irland eller USA?
De finns såklart fördelar och nackdelar med dem alla, men jag måste ju välja ett ställe.

Kanske ska testa på au-pair, nja jag är nog för gammal för det. Så det måste ju bli något inom vården eller restaurangbranschen. Eller så letar jag efter något riktigt udda arbete ;) slakta små spädgrisar? Är det ett yrke? ;)

Äsch, sorry, jag är lite knasig i huvudet alltså mer än vanligt. Tror det beror på all mat jag käkade med Knutte för några timmar sen :)
Det blev en vegi pizza med delfin på och bananasplit, kopp te(ett måste) och ett glas öl :)
Funderar om jag ska ställa in vinet i kylen och sen kanske ta mig ett glas till någon bra film på teven :)
Det kan ju inte bli fel iaf.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0