Blandat skit

Morsning gott folk.
Har sovit underbart för första gången denna vecka.
Skulle vilja sova längre men då blir man väl seg istället, vågar inte utmana ödet idag :)

Jag skulle ju titta på filmen igår men jag skippade det, jag sov ett par timmar istället. Jag hade även en jäkla tur som hann springa till Konsum innan de stängde för att köpa en paket glass, självklart Ben&Jerry :)

Så jag funderar om jag ska äta lite frukost och sen sätta mig och kika på filmen och käka lite glass :)

Idag är det fredag, det tror jag fan inte att någon har missat, fredagar är heliga för många.
Själv så har jag fortfarande inget liv så jag vet aldrig vad jag ska göra när jag är ledig :)
Sola solarium kanske?!
Städa rummet? Nja, det är redan fixat så mycket som det går, det får vara.
Man kanske ska sätta sig och öva på kalligrafi eller måla klart tavlan som har växt till ett jävligt stort projekt.
Det finns såklart flera saker jag kan göra och vissa kanske måsten, men så sugen är jag inte på att vara duktig :)

Förlåt, men jag har inget vettigt att meddela.

Bilden är från trippen till Dalarna förra året :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0