Betald, död och skiter i det

Jag måste väl be om ursäkt för att jag inte bloggade igår kväll. Men jag ska vara glad att hann ta av mig ytterkläderna, för jag somnade direkt.
Var riktigt jäkla trött, har till och med sovit tills nu, så nu har jag bara en kvart på mig att fixa mig inför arbetsdagen.
Och det funkar för min del för jag orkar verkligen inte anstränga mig nu på morgonen.
Är fortfarande trött och skulle vilja sova minst en timme till innan jag är nöjd :)

Ja, nu är biljetterna till Barcelona betalda och klara, nu gäller det att leta fram sommarkläderna :) hehe
Sen håller vi tummarna att Knutte kanske följer med till Barcelona, hon ska höra med chefen sin idag om hon kan byta några av sina arbetsdagar för det :)

Okej, så här lite tänker jag bara skriva nu. Jag är trött och inte på humör nu. Samt jag måste kliva upp nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0