Bättre och en "porr-bok"

Nu ska man egentligen säga god natt, visst jag vill på sätt och vis göra det. Men samtidigt så finns det bättre saker man kan göra vid den här tidpunkten på natten ;)
A, god gubben slutar om en stund så jag inväntar bara honom och sen så kan jag sova.
Imorgon bitti eller kanske förmiddag så får han en överraskning ifrån mig och jag hoppas han blir glad ;)
Jag vet att jag blir glad utav detta iaf.
För jag känner att hela jag har lättat några decimeter med bara tanken på det hela. Så det måste var den bästa presenten som finns att ge till någon ;)
Nu vet jag att många tänker snuskiga tankar, speciellt dem som känner mig. Men det är inget snuskigt, denna gång ;) haha.

Ska fortsätta med min bok, Insnärjd av Gena Showalter, medan jag väntar.
En så där "porr-bok" som morfar påstår att jag läser :) haha.
Det sjuka med den här "porr-boken" är att den handlar bara om vampyrer, varulvar, spöken, häxor, demoner och massa andra övernaturliga grejor.
Så något porrigt är det ju inte, tyvärr ;) haha

Jag mår så mycket bättre idag, det behövdes en dag ifrån Tierp och med någon som är underbar :)
Tack Carro för att du lyssnar och förstår.

Men var det att försvinna från Tierp som gjorde en stor del av jobbet så kommer jag må som en jävla prinsessa efter Barcelona-resan ;)
Så håll tummarna för det :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0