Barcelona

Åh, vad härligt.
Den 28:e maj så sticker jag iväg till Barcelona, åker med David. Det kan bli kul ju :)
Ska bli så JÄVLA skönt att komma bort härifrån Sverige en sväng.
Hade tänkt satsa på slutet av juni först, men David själv hade tänkt sticka iväg, så vi eller rättare sagt han bestämde att vi åker tillsammans :)
Då slipper jag oroa mig för att resa själv iaf ;) haha.
Jag är rädd att något händer då jag är själv och tjej då jag reser. Jag är inte så speciellt stor och tuff, bara jävligt rapp i käften ;) och bara ibland :) haha.
Och det hjälper ju inte när man blir överfallen såklart, eller?

Ni som "läser" min blogg, har upptäckt att ni ökar för varje vecka :)
Något speciellt ni vill veta? Eller är mitt liv tillräckligt sjukt? ;) haha.
Och ni som var så nyfikna så dejtade jag bara killen i helgen som var, jag är fan inte totalt rubbad och blir tillsammans med någon bara efter en dejt.
Psychos!! ;)

Jag kommer nog leva för mig själv i några år till, jag har STORA problem med att dela min säng eller sova borta ;) haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0