Wonderful

Det känns som en härlig morgon och det måste betyda att det kommer bli en härlig dag också :)
Visst jag ska jobba, men jag har ju alltid roligt på jobbet så det betyder nog att jag kommer skratta en massa idag :)

Det enda som gör att jag mår lite kasst idag det är att jag har en sådan mensvärk att jag faktiskt inte har lyckats klivit ur sängen än. Jag tog värktabletter för så där 15 minuter sen så den bör snart göra verkan.
Imorgon så ska jag iväg och diskutera min tatuering och sen så blir det väl att städa.
Det blir en lugn helg för min del, vill verkligen inte anstränga mig denna gång till något.

Nej, jag måste försöka kliva ur sängen nu om jag ska hinna med lite grann :)


Kommentarer
Postat av: Johanna

Vad härligt med tatuering. Ska göra en jag med faktiskt :)

2012-03-21 @ 09:02:06
URL: http://afragileflowers.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0