Trubadur

God morgon världen.
Jag är lite seg idag, låg och tittade massa kriminalserier igår, slutade med att jag tvingade mig själv att stänga av :)
Men tog lilla idioten Therese upp boken och läste någon timme, så nu är jag lite sömnig :) hehe.
Men jag får ju skylla mig själv, men tänkt om jag hade någon som kunde hjälpa mig vid dessa tillfällen. Alltså skälla på mig och säga till mig att gå och lägga mig istället :)
Jag får väl träna katten till att börja bita mig eller något när klockan är för mycket ;) haha.

Idag så kör vi igång med helg passet, ikväll så är det trubadur hos oss.
Så det kommer bli lite folk och vi får se hur detta slutar :)

Nej, nu måste jag nog hoppa in i duschen om jag ska hinna med allt :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0