Stan

God morgon.
Idag ska jag och mamma in till stan och handla min bokhylla :)
Jag kanske köper 2 st, ska bara mäta utrymmet där de ska stå. En bokhylla är 80cm bred och för 2 st så blir det kanske lite för mycket. Först ska jag bara hitta tumstocken.
Vi ska även införskaffa lillesyrrans present, sen bär det direkt av hemåt.
Jag måste ju bygga ihop hyllan också :)
Det kommer nog hur bra som helst, för jag är ju uppvuxen med att fixa grejor och helst göra allt själv. Så jag inte en av de här personerna som har tummen mitt i handen :)
Tack och lov för att mamma lärde oss lite vettiga saker ändå :)

Idag är det internationella kvinnodagen och den enda jag känner att jag vill hylla är ju mamma.
Hon har gjort så mycket för oss barn, men henne ska vi nog hylla varje dag och inte bara idag :)

Jag längtar så till att bokhyllan är ihop satt så jag kan få ställa upp mina skor, böcker och filmer :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0