Planering på högsta nivå

Oj, jag visste inte ens om att det var så länge sen jag skrev här.
Det har varit full rulle hela tiden, har även jobbat i helgen så då brukar jag tappa förmågan att uppdatera här ute :)

Helgen har varit bra, lite lugn tycker jag bara. På nätterna efter jobbet så har man festat på :)
Fredags natt så blev det fest hos Stefan och hans tjej, en kompis som jag hängde ihop mycket förr.
Lite innan 5 så gav jag upp och gick hem och sov istället.
Lördags natten så blev det inte fest utan istället så blev det en film och massa snack enda fram till 5 på morgonen :)
Vid 8, så väcks jag med en skrämseltaktik ;) haha
Soffan var skön, men det var ovanligt att sova borta :)
Så jag fick inte mycket sömn denna helg, inatt så blev det lite mera, men inte så värst mycket ändå :) haha
Min ledighet kommer uppskattas denna gång :)

Jag kör sista dagen imorgon sen blir det vila i 5 dagar med massa skoj :)
Jag ska "kidnappa" Mio en dag och mysa lite grann med honom :)
Det blir fest på lördag förhoppningsvis :)
Fredag natt så jobbar jag, har tänkt lära den nya tjejen så jag inte behöver ta alla nätterna igen :)
Får se hur det går :)

Torsdag så ska jag träna och har tänkt ta en tripp ner till stugan om det är fint väder och bara njuta av dagen lite grann :)
Sen så har vi söndag kvar, den håller jag lite öppen då jag har tänkt hitta på något med familjen :) samt ligga bakis halva dagen ;) hehe.

Visst låter det som en perfekt planering utav min ledighet?!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0