Ojdå, stackars människor

Alltså oj, mina besökare här på bloggen dubblades då jag använde rubriken "Brustet hjärta" på förra inlägget :)
Skandaler, kärlek och drama överhuvudtaget säljer visst ;) haha.
Jag kanske ska bli en slags skandaldrottning, alltså en som skriver om andras skandaler eller ska jag skapa egna?
Haha :) vilka roliga idéer man kan få ibland.
Ligger just nu och tittar klart på Mr&Mrs Smith :)
Är i de sista skjutscenerna, då de är fast i affären och skjuter ner alla :)
Och mumsar på mina chokladbollar som jag glömde äta igår :)
Säger väl god natt, får se om det händer något intressant imorgon :)


Kommentarer
Postat av: jagelonika

du ger mig glöd att kämpa mig genom mina dagar. jag är en flitig läsare av din blogg

2012-03-12 @ 23:40:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0