Njuter av vädret

Ja, ledig är man idag och det märks :)
Jag har visst ingen hobby, Linda påpekade det idag :)
Jag kanske ska skaffa mig en, vad ska det vara då för något? :)
Har varit och lunchat med Linda och mormor, sen gick vi och fikade på Konsums café med Mossi/David.
Mormor och jag har även hunnit handla lite smått, sen tog jag en snabbis i solariet. Denna gång blev jag nog röd, förra gången hände ingenting :)
Några gånger till sen så kanske jag ser lite piggare ut ;)
Kommer aldrig bli brun, men fräschare hy kanske ;) haha.

Väntar nu på att en annan Linda ska ringa och meddela om hon kommer över en snabbis för mattorna :)
Har redan haft Maggan här imorse, hon hittade hela 3st som hon gillade :)

Efter 17 så ska jag över till Freddan och Alexandra och fira Freddan som fyller 26 år :)
Undrar vad man ska köpa åt honom då?!
Kanske kommer på något sen innan det är dags :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0